fredag 6. mars 2009

Stoff og Stil

I går gikk turen til Stoff og Stil. Det ble en innbringende tur dersom man tenker på stoff og tilbehør som en viktigere ressurs enn penger. Lykken var stor da jeg i dag pakket opp alle skattene av posen. Her er det jeg kjøpte:

Stoff og stil 002

Et søtt brunt stoff med hvitt kantbånd og bisebånd. Tror det skal bli en liten kjole.

Stoff og stil 006

Blomstrete stoff med rosa kantbånd. Tror det også blir en kjole eller et skjørt kanskje.

Stoff og stil 008

Diverse stoff som jeg jo hadde tenkt skulle bli til sommerputer til altanen. Og fire hvite glidelåser bare fordi det er kjekt å ha.

Stoff og stil 009

Til slutt slo jeg like godt til med store poser med trykknapper. Tror nok de skal holde noen år.

Stoff og stil 011

2 kommentarer:

  1. Morsomt! Syns mønsteret på bilder nr 2 va ganske sjarmerande. Minne meg nemlig veldig om eit mønster me hadde på tapet i huset heime før. Tapet frå 70-80 talet. :D fine stoff du har fått tak i. Irene

    SvarSlett