lørdag 6. juni 2009

Sommerhåndarbeid

Det er så godt at det nærmer seg sommer på ordentlig. Selv om det ikke er så veldig varmt ute, er det i alle fall grønne trær og fargerike blomster som minner om at sommeren er nær. På marthastewart.com ligger det forslag til 60 håndarbeidsprosjekter spesielt tiltenkt sommeren. Det ligger også enkle mønster og forklaringer (trykk her for å komme til siden). Likte så godt paisley-mønsteret på brikken over. Pluss at jeg fikk veldig lyst på en god kald drikk.

Dette blå settet synes jeg er litt gammeldags på en fin måte. Så koselig å dekke et sommerbord med fine farger.

Og dette forkleet likte jeg også. God idè å bruke et sjal i et fint mønster som utgangspunkt for et forkle. Eller hva med å pynte en hvit t-skjorte med en enkel blomst i potettrykk? Gå inn på marthastewart.com for flere idèer!

4 kommentarer:

  1. Kjempelurt å bruke tørkle som forkle!
    Takk for inspirerende link.
    Ha en fin, fin søndag :-)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har laget!!! Her var det mye inspirasjon å hente.

    SvarSlett
  3. Takk for kommentar på min blogg :) Du lager masse fint du også! Må følge med. Du er jo god på å sy, noe jeg ønsker å bli :) hilsen fra Miriam

    SvarSlett
  4. Hei! Wow, du er en flink og driftig dame! Så mye fint du har laget, har sett litt rundt på en god del av innleggene du har på bloggen:) Håper at alt står bra til, og at vi snart treffes igjen! Lykke til med lille nurket i magen - det sparker godt hos deg også for tiden? Vi snakkes! Klem

    SvarSlett