lørdag 27. juni 2009

Sommerkjole



Det er VARMT ute! Skal ikke klage på det. Ordentlig sommer er jo egentlig supert! Varmen kom litt plutselig på meg, og jeg fant ut at jeg hadde veldig få sommerklær som passet til den store magen. Etter despereat jakt har jeg fått kjøpt meg et par sommerkjoler og ikke minst en badedrakt for gravide. Har egentlig en plan om å sy en kjole eller to selv også. Fikk litt inspirasjon fra denne videoen fra youtube. Visste ikke at sånn strikkeffekt kunne lages så enkelt. De som orker å sy i varmen kan jo teste det ut. Resten kan nyte sommervarmen på andre måter! :)

7 kommentarer:

  1. ...som f.eks å jobba inne på et varmt sykehus... :/ :/ :/ Hvis ikkje sko eg jammen sydd meg ein kjole med ein gang! Såg lett ut!
    -Audi-

    SvarSlett
  2. Så fin blogg du har. Jeg skal følge med på dine søm-prosjekter: )

    SvarSlett
  3. Off, må være varmt å pleie de syke i disse dager ja... Kom heller på syleir her!

    SvarSlett
  4. hei!
    Det er suprfint å sy med vaffelsaum! Skjørt til småtroll også!;)
    Morro med slike videoar! Eg er håplaus på å finne slikt, fint å kikke innom til andre som finn alt mogleg!!! :)
    Ser innom deg att!

    SvarSlett
  5. Ja, jeg må nok ut å kjøpe litt elastisk tråd..eller kanskje jeg faktisk har det et sted i alt "rotet" mitt.. :o)

    SvarSlett
  6. Now I see your comments! Snakkes imårå
    SHU

    SvarSlett
  7. Ja nå har eg kjøpt inn stoff t å sy meg kjole :) :) Trenge bare litt starthjelp fra Audi-søs. Ellers syns eg d e på tide me litt oppdatering her..! :) Du e så flinke!!! Irene

    SvarSlett