tirsdag 18. august 2009

Kjøredress

Tiden går litt sent og litt fort. Om noen uker håper vi å få hilse på et nytt familiemedlem. Det meste begynner vel å bli klart. Jeg holder meg gående med å ha mange prosjekter som jeg tenker MÅ bli ferdige innen babyen kommer. Tiden går jo så fort når man har det travelt. Men så vet jeg jo innerst inne at jeg ikke trenger å bli ferdig med alle prosjektene sånn egentlig, så jeg kan bare ta det med ro. Tid er et rart fenomen.
Jeg har strikket en kjøredress etter oppskrift fra garnstudio.com. Den er strikket i tykt Eskimo-garn og pinne nr. 8. Etter å ha strikket mye med pinne nr. 2 og 2,5 i det siste, var det ganske kjærkomment med store pinner. Jeg strikket åpningen helt ned, og ikke pose slik det står i oppskriften. Tenkte det kunne være greit å ha muligheten til å åpne den helt, men ikke sikkert at det er så nødvendig. Jeg har ikke så mye erfaring på den fronten. I tillegg lagde jeg et hull til selen i bilsetet. Knappene er fra Stoff og Stil.

3 kommentarer:

  1. Kjempe fin kjøre pose. Blir sikkert godt og varmt for den lille i løpet av vinterens kjøreturer :)

    SvarSlett
  2. Så fin den var! Jeg har kjøpt inn garn til akkurat samme prosjekt, men har liksom ikke greid å komme i gang. Det er noe med det du sier om at tiden går fort og sakte på samme tid! Selv har jeg termin i januar... Vet ikke egentlig om jeg synes det er lenge eller kort til. Lykke til videre i svangerskapet :)

    SvarSlett
  3. Og der så jeg at innlegget var fra august og at lille allerede var kommet. Gratulerer :)

    SvarSlett