tirsdag 9. februar 2010

Bloggpuls

Det skjer mye rart på nettet. Jeg har forstått at Facebook har blitt en hit for gammel og ung. Og Twitter er visst også noe. Jeg er fortsatt trofast til msn, men skjønner at det ikke er helt trenden nå til dags. Men jeg har jo blogg, så noe får jeg med meg. Og apropo blogg, så skjer det noe på den fronten for tida! Snart åpner ei ny nettside som heter Bloggpuls (prosjektbloggen er allerede i gang). Bloggpuls er, i følge seg selv "et omfattende magasin for og om blogg og sosiale medier", hva nå enn det betyr. Det som er morsomt er at jeg er en av de som skal anbefale hobbyblogger på denne nettsida! Det gleder jeg meg veldig til, for det er mye godt å ta av der ute. Les mer om hobbyredaksjonen på dagens innlegg på bloggpuls.no.

3 kommentarer:

  1. Så morsomt! Høres ut som noe som blir gøy å følge. Og så hyggelig å finne bilde av min pung midt blant alle de fine tingene :) Sånt blir man glad av på en ellers helt vanlig tirsdag!

    SvarSlett
  2. Spennende!
    Jeg er ikke av de som like å prøve ut nye ting på nettet, så twitter er et ukjent land! Det er jo kjekt å ellers følge med på det en holder på med selv, så takk for tips om bloggpuls, dette var ukjent for meg!

    SvarSlett
  3. Dette tror jeg kan bli kjempe spennende:D Blir lettere å finne frem til blogger man ønsker å lese:)

    Artig at du er i redaksjonen:D La igjen et tips til en scrapper:-)

    SvarSlett