onsdag 14. april 2010

Smekker

Smekker går det mye av her for tiden. De blir ganske fulle av grøt og middag når lillegutt har vært i aksjon. Jeg har sydd en del smekker av stoffer jeg hadde liggende. Noen er også lagt ut på Epla. Det er vår og da synes jeg det passer med farger, blomster og mye mønster. Så da ble smekkene slik. Baksiden av smekken har plastbelagt frottèstoff slik at den tåler litt søl. Denne med rødt polkadottstoff og brunt stoff med hvite blomster er min favoritt:
Jeg har sett så mange syblogger som viser fram klær med fine merkelapper på, og endelig har jeg fått laget mine egne! Jeg printet ut på sånn papir til å stryke på stoff og strøyk det på 10 mm bredt bomullsbånd. M for Midtbo (som forresten er det jeg het til etternavn før jeg giftet meg).


8 kommentarer:

  1. Stilige! Så lur du e ! Eg hadde ikkje komt på å lage dei navnebandene sjølv! :D Blir nok lit billigere og då ? Kjempe fine smekker ja! Eg likte dei to øverste best :D

    SvarSlett
  2. Veldig fine:) Er det bomullstoff du bruker?

    SvarSlett
  3. Det er bomullstoffer ja! :)

    SvarSlett
  4. Du er altså så flink! Kjempesøte smekker:):)

    SvarSlett
  5. Så koselig att du besøkte bloggen min.
    Måtte jo innom å kikke hva du lager, og du og du så mye flott !!!

    Smekkene var utrolig fine.

    Ha en trivelig helg.

    SvarSlett
  6. Så dyktig du er! Virkelig smekker utenom det vanlige du lager! Smart med de merkeliappene du.. tror jeg må teste den metoden en gang!

    Ha en god helg!

    SvarSlett