søndag 30. mai 2010

UTLODNING!

Etter å ha tenkt og sovet litt på giraffene, fant jeg ut at settet blir lillegutt sitt. Men giraffsettet har en nær slektning - elefantsettet! Dette er også størrelse 70. Har du en liten gutt eller jente i passende alder (sånn ca 6-9 måneder), eller kjenner du noen du kan gi det til? Eller vil du bare ha det liggende i gaveeska? Bli med på utlodning!

Det hele foregår som vanlig slik:
1 lodd for kommentar på dette innlegget (du trenger ikke ha blogg for å delta!)
2 lodd for kommentar og å legge deg til som fast følger (de som allerede er faste følgere får automatisk et lodd)
3 lodd for kommentar, fast følger og link til utlodningen min. Bruk gjerne bildet over!

Skriv hvor mange lodd du tar. Tirsdag 8. juni skal jeg smøre et fat med smørbrød, koke kaffi og kanskje finne litt kake i fryseboksen for å komme i skikkelig basarmodus. Vinneren skal trekkes etter at jeg og mannen og lillegutt har hatt et lite årelotteri for oss selv. Gøy å leke basar!

Her er dagens blogganbefalinger:
NøøMade: En ganske ny blogg med flotte bilder av strikke og hekleprosjekter! Har en følelse av det kommer til å komme mye bra på denne bloggen. Verdt et besøk!
Briggs lekehus: Denne bloggen har nok mange oppdaget allerede. Masse fine interiørtips og en blogg med flotte bilder og tekster.

42 kommentarer:

  1. Ja, jeg vil vinne dette :) Tar 3 lodd! :)

    SvarSlett
  2. Blir gjerne med på utlodningen!
    Du som syr så mye fint:)

    og jeg har mange som gjerne vil ha sge et slikt!

    to lodd på meg, klem ellemell

    SvarSlett
  3. Ååå.. så søtt!
    3 lodd til meg og krysser fingre!!

    Jeg er filletante til en nydelig prins som straks blir 7 mndr.. og så venter jeg en liten gutt i disse dager som skal arve litt fra den prinsen!
    Ha en fin søndag!
    Klem

    SvarSlett
  4. Jippi! Det var akkurat dette jeg håpet på når jeg så det flotte sjiraff-settet!

    Jeg er med, og tar tre lodd. Kanskje det kan redde eksamensdagen min (de 8.)hvis det har gått skikkelig dårlig?? ;0)

    SvarSlett
  5. Åh, dette va jo bare så skjønt! Du e så flinke:) Eg tar åg 3 lodd, så kan mitt lille, skjønne tantebarn få det hvis eg vinne;) We talks! Kram

    SvarSlett
  6. Dette hadde vært flott å bruke til min håpefulle, fint sett! Jeg har meldt meg som følger og får altså to lodd.

    SvarSlett
  7. Åhh! jeg vil være med!!! har ei herlig lita jente som kan få kose seg i de fine elefant klærne :) jeg er fast følger, men henger meg på alt og lager en link på sida mi også :)
    Venter spent på basar dagen:)

    Veronika

    SvarSlett
  8. Jeg blir gjerne med! Nydelig sett! 3 lodd på meg:)

    SvarSlett
  9. Jeg blir gjerne med på loddtrekning. Har en liten mormor gutt. Har også lagt meg som følger til bloggen din. Håper jeg vinner dette flotte settet.

    SvarSlett
  10. Eg og vil vara med! Eg kjenner ein haug med babyar! 3 lodd!

    SvarSlett
  11. Jeg blir gjerne med! 3 lodd til meg:-)

    SvarSlett
  12. Hei.
    FOr et fint sett:) Jeg tar tre lodd og satser på gull til den lille i magen.

    SvarSlett
  13. JA! Dette vil jeg veldigveldig gjerne vinne:)

    Jeg er følger og har linket, så da skulle det blir full pott og 3 lodd til meg!

    SvarSlett
  14. Heisann! Jeg snublet over denne fantastiske bloggen og er herved en fast følger av deg og skribleriene dine :) Da ble det plutselig to lodd! Jeg digger basar! :)

    SvarSlett
  15. Hurra!! Gjett om jeg vil være med! :) 3 lodd på meg!

    SvarSlett
  16. Hei, får jeg lodd av å legge igjen en kommentar? Ja da tar jeg ett altså ;)
    Er ofte innom her, syns bloggen din er utrolig fin, proff og artig.
    Du er knallflink med symaskinen ;)

    Stor KLEM

    SvarSlett
  17. Vil kjempekjempe gjerne ha lille turbo (som akkurat har blitt 70cm!!) krypende rundt i dette herlige antrekket!! 3 lodd!!

    SvarSlett
  18. Så stillig ett sett - det hadde passet perfekt nå i sommer på lille gutten min :) Jeg er med - og tar 3 lodd!! Martemora

    SvarSlett
  19. Eg lodde stemningen med ett lodd :)

    SvarSlett
  20. Hei!

    Eg e alltid lika imponert øve alt du greie å sy! Så proff! :) Og tusen takk for fine ord om bloggen min! :)

    To lodd på meg!

    SvarSlett
  21. Åh, så fint sett! Dette kan nok passa perfekt til han i magen. Eg tek tre lodd:-)

    SvarSlett
  22. Så nydelig sett, dette vil jeg defintivt være med på og krysser fingrene for at mitt søte "tantebarn" får seg et kjempe søtt elefantsett til sommeren :D Jeg tar to lodd, følger og kommentar :)

    SvarSlett
  23. Så utrolig kjekt med ros fra deg! Ble kjempeglad! :-) Så håper jeg at lillegutt vinner dette knakende fine settet!:-)

    SvarSlett
  24. Jeg er med!!!! Håper jeg vinner ;)
    2 lodd takk.

    SvarSlett
  25. For et flott sett! Vesla på 6,5 mnd hadde passet supert inne der :-)

    Inspirerende blogg jeg ikke har sett før. Så jeg legger link til deg i leselista mi på bloggen min.

    Kommentar + fast følger + link i bloggen (ikke spesifikt til give-away) = 2,5 lodd? ;-)

    SvarSlett
  26. Takk for koselige kommentarer og velkommen med alle sammen! Lene: Klart du kan være med!! Og kamelone: Du får tre lodd :)

    SvarSlett
  27. oiiiiii - jeg elsker elefeanter! Vil gjerne ha et lodd :-)

    SvarSlett
  28. Å, så kjempefint sett som hadde vært moro å vinne til min lille pjokk som er 6 mndr. Liker bloggen din kjempegodt, mye inspirerende å se på her. 3 lodd til meg.

    SvarSlett
  29. Flott! Jeg henger meg på med en kommentar... Vinnerlykke har jeg aldri hatt likevel...

    SvarSlett
  30. For et herlig sett, jeg har en liten jente som veldig gjerne vil bruke det om noen måneder ;) 2 lodd til meg takk ;)

    SvarSlett
  31. Hei! Morsomt og søtt sett!! Jeg tar ett lodd, takk, og vil gjerne vinne settet til min prinsesse på 5 mnd. Ha en artig basar-dag ,0)

    SvarSlett
  32. hyggelig du vil være med på min Giweaway :)

    og jeg tar gjerne to lodd (kommentar+følger)

    :)

    klem Christin

    SvarSlett
  33. Nydelig fint sett!!!! Og masse inspirasjon å hente på den fine bloggen din!!! Følger deg gjerne videre... ha en fin søndag videre!!

    SvarSlett
  34. Kjempestilig sett, ser min lille hjerteknuser i dette :-) Jeg slår på stortromma og tar hele tre lodd, hoho :-)

    SvarSlett
  35. Så stilig!! Jeg er med på to lodd jeg. Gleder meg til å følge bloggen videre ;)

    SvarSlett
  36. Utrolig skjønt! Det vil nok passe perfekt til lille gutten min. 2 lodd på meg

    SvarSlett
  37. Det var jo super tøft og jeg tar 3 lodd og krysser alt som kan krysses for at det settet skal bli vårt ;)

    SvarSlett
  38. Jeg blir med.. og jeg tar 3 lodd..

    SvarSlett
  39. Hei hei. Eg tar gjerne eit lodd. Har en liten prins som dette hadde passa perfekt til i sommer. Du er jammen flink til å sy (og veldig snill som vil gje det bort etterpå:))

    SvarSlett
  40. Glemte å skrive e-posten min siden eg ikkje har egen blogg.
    Mvh jannickesandvik@broadpark.no

    SvarSlett
  41. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett