torsdag 1. juli 2010

Takk, Fretex!

For et par uker siden var jeg innom Fretex. Der hang masse flotte nett i knall rød og herlig turkis. 10 poeng og terningkast seks for fargevalg, Fretex! Disse er nye og kostet bare 19 kr. De er kjempefine som de er, men kan også pyntes med ei lomme. Tenk å løpe ned til vannet med badetøyet i et sånt nett, hive på seg badedrakten og ta et svalestup uti (eventuelt ta senpiningmetoden og gå sakte centimeter for centimeter). Det skulle jeg gjerne gjort på en 1.juli. Disse skal i morgen sendes i posten til nye eiere som kanskje er på et sted med badevennlig temperatur.

Jeg har vært så heldig å vinne blogglotteri på bloggen Rett og vrang. Her om dagen fikk jeg et strikket barnesjal i posten. Tusen takk! Det er ikke så lett å få tatt bilde av sjal, men dette var flott altså! Tror dette kunne bli stilig med et matchende skjørt til. I tillegg vil jeg anbefale dere å ta en tur innom bloggen Ragnhild sin stad og lese om nærstudie av reker. Artig.

4 kommentarer:

  1. Så utruleg fine nett! Det blir nok lukkelege eigarar som får dei i posten. Elles takk for reke-reklamen. Hehehe.

    SvarSlett
  2. Så flotte nett!! Digger fargene - og det blomstrete stoffet er jeg veldig fan av! Og heldige deg som vant blogglotteri:) Flott sjal!

    SvarSlett
  3. Gratulerer m flott sjal! Så smart det var å pynte veskene du har kjøpt på Fretex. Dei vart jo knalltøffe med nye lommer på :)

    SvarSlett
  4. For ein flott idè! Eg elske enkle og fine løsningar.
    Og heldig va du, som vant blogglotteri! Eg har ikkje akkurat verdens største vinnarlykke, men håpe lika mye kvar gong alikavel :-)

    Takke deg for fin inspirasjon, og har ein award som vente på deg ;-)

    God lørdagskveld videre!

    SvarSlett